קפיצה לעתיד
נתחיל בשיקוף של האבחון המנטלי. נמשיך בבחירה של פריצת דרך וכותבים את ה"אני העתידי" (תמונת הניצחון שלנו לטווח רחוק).
אני רואה את הספורטאי שהוא יכול להיות, גם כשהוא עדיין לא מצליח לראות את עצמו.
אני עובד עם ספורטאים צעירים ועוזר להם להאמין בעצמם, לא לפחד, להתמודד עם הלחץ ולחיות איתו בשלום, ולקבל את ההחלטות הנכונות ברגעים החשובים. לא טיפול. זה אימון. והוא לא יסתיים ב"הרגשה טובה", אלא בתוצאה: במעבר מנקודה A לנקודה B. הוא נכנס לתהליך כספורטאי שיש לו פוטנציאל שלא בא לידי ביטוי, ויוצא ממנו כספורטאי שיודע להגשים את הפוטנציאל שלו.
תכל'ס, כמה זה עולה לכם?
וזה לא נגמר בכסף. זאת ההשקעה שלכם כהורים, לפעמים של כל המשפחה, וכמובן ההשקעה וההקרבה של הספורטאי הצעיר עצמו: הבקרים המוקדמים, הוויתורים, וכל השבוע שמסתדר סביב האימונים, ההסעות והמשחקים.
זה לא הנעליים, הציוד, המאמן המקצועי ולא המחנות.
זה הראש שלו, החוסן שלו - שלא מספיק מוכן לרגע הזה.
השקעתם בטכניקה. בציוד. בשעות אימון. עכשיו תור הראש שלו.
מתחילים מבפנים, בראש, ומשם בונים החוצה אל הביצוע.
נתחיל בשיקוף של האבחון המנטלי. נמשיך בבחירה של פריצת דרך וכותבים את ה"אני העתידי" (תמונת הניצחון שלנו לטווח רחוק).
נגדיר את ההישג המרכזי שייצור עבורו פריצת דרך (הישג לטווח ביניים), ונזהה את המחסום שעוצר אותו בדרך אליו.
מזהים את האמונה השקטה שמנהלת אותו ("אני לא מספיק טוב", "אם אטעה, גמרנו"), ובונים מולה זהות מנצחת.
נלמד לזהות ביטחון עצמי אמיתי, לא חיצוני, ונתרגל את הזהות החדשה במעשים (פתק מטרות שבועי).
נעבוד על חרדת ביצוע, מחנק תחת לחץ, פרפקציוניזם (שאיפה למושלמות) משתק. נבנה כלים פרקטיים לרגעים הקריטיים ונלמד לתחקר באופן לא שיפוטי, על מנת להפוך גם חוסר הצלחה - לדבר חיובי.
נסגור את התהליך עם ספורטאי שמכיר את הראש שלו, יודע להפעיל את הכלים בעצמו, ומבין שזה עניין של מתי, לא של אם. ושהכל תלוי בו. החלק שאני הכי אוהב הוא "זריקת התיק" - לא להשאיר לעצמו דרך לא להצליח.
בתוך הליווי האישי עם הילד, אני מציע גם מפגשי הורים בודדים. כל מה שקשור אליכם כהורים, מחכה לכם בפינת ההורים.
אם תקראו את שני הטורים למטה, תדעו תוך 30 שניות אם אתם מתאימים לתהליך, או שעדיף לכם לחפש משהו אחר. בלי עלבונות. עדיף שנדע מראש.
אם הזדהיתם עם הטור הזה, אל תזמינו שיחה. זה לא ייצא לטוב לאף אחד מאיתנו. תחזרו כשתהיו מוכנים.
שיחת היכרות קצרה שבה נבין מה קורה עם הספורטאי שלכם, ואם בכלל אני האדם הנכון לעזור. אין כאן מכירה, יש שיחה כנה, ואתם יוצאים ממנה עם תמונה ברורה יותר, גם אם לא נמשיך יחד.