קפיצה לעתיד
נתחיל מהאבחון המנטלי, ומשם בונים את ה"אני העתידי" שלך: איך נראה היזם, בעל העסק, האדם שכבר הגיע לאן שאתה רוצה להגיע.
אני כבר עברתי את הדרך הזאת בעצמי. גם את ההצלחה, וגם את השחיקה. ואני יודע איך עושים את זה אחרת.
אני עובד עם יזמים ובעלי עסקים שיש להם כבר הכול על הנייר: הידע, התוכנית, הרצון. ומשהו עדיין תוקע אותם ברגע האמת. לא טיפול. זה אימון. והוא לא נגמר ב"הרגשה טובה" אחרי שיחה, אלא בתוצאה: במעבר מנקודה A לנקודה B. נכנסים לתהליך עם פוטנציאל שלא בא לידי ביטוי, ויוצאים ממנו עם ראש שיודע לבצע.
ידע לא חסר לך. אז מה באמת עוצר אותך?
לפעמים זה פשוט לא קורה. ולפעמים זה דווקא כן קורה, אתה רץ קדימה ולא יודע, או לא מצליח, לעצור. עד שיום אחד אתה מרגיש את עצמך שרוף, שחוק, הדרייב שלך פשוט נעלם. זה לא עוד ידע, עוד קורס, עוד טאב פתוח עם וובינר שלא סיימת. מה שתוקע אותך יושב במקום אחר, בראש. ושם בדיוק עובדים.
זה לא עוד אסטרטגיה, עוד כלי, עוד אפליקציה לניהול משימות.
זה הראש שלך, החוסן שלך - שעוד לא מספיק מוכן לרגע הזה.
השקעת בידע. בכלים. בשעות. עכשיו תור הראש שלך.
מתחילים מבפנים, בראש, ומשם בונים החוצה אל הביצוע. אבחון מנטלי ו-6 מפגשים, כחודש וחצי של עבודה אמיתית.
נתחיל מהאבחון המנטלי, ומשם בונים את ה"אני העתידי" שלך: איך נראה היזם, בעל העסק, האדם שכבר הגיע לאן שאתה רוצה להגיע.
נגדיר את ההישג שייצור עבורך פריצת דרך (יעד לטווח ביניים), ונזהה בדיוק את המחסום שעוצר אותך בדרך אליו.
מזהים את האמונה השקטה שמנהלת אותך מאחורי הקלעים ("אני לא מספיק", "אם אכשל, גמרנו"), ובונים מולה זהות מנצחת.
נלמד לזהות ביטחון עצמי אמיתי, לא תלוי-נסיבות, ונתרגם את הזהות החדשה לפעולות: פתק מטרות שבועי שמזיז את המחט.
עובדים על פחד מכישלון, פרפקציוניזם משתק ושחיקה. בונים כלים פרקטיים לרגעים הקריטיים, ולומדים לתחקר כל תוצאה באופן לא שיפוטי, כך שגם חוסר הצלחה הופך לדלק.
נסגור את התהליך עם יזם שמכיר את הראש שלו, יודע להפעיל את הכלים בעצמו, ומבין שזה עניין של מתי, לא של אם. ושהכול תלוי בו.
החיים לא קורים רק בפגישות. הם קורים ברגע שלפני השיחה הגדולה, בלילה שאתה לא מצליח לישון לפני ההשקה, בבוקר שבא לך לוותר. בגישת "יומן פתוח" אני זמין לך בזמן אמת לאורך כל תקופת הליווי, בדיוק כשהרגע קורה.
אם תקראו את שני הטורים למטה, תדעו תוך 30 שניות אם אתם מתאימים לתהליך, או שעדיף לכם לחפש משהו אחר. בלי עלבונות. עדיף שנדע מראש.
אם הזדהית עם הטור הזה, אל תזמין שיחה. זה לא ייצא לטוב לאף אחד מאיתנו. תחזור כשתהיה מוכן.
שיחת היכרות קצרה שבה נבין מה קורה אצלך ובעסק, ואם בכלל אני האדם הנכון לעזור. אין כאן מכירה, יש שיחה כנה, ואתה יוצא ממנה עם תמונה ברורה יותר, גם אם לא נמשיך יחד.