"לשחק בראש שקט"
אתה יודע בדיוק מה לעשות, ובדיוק ברגע האמת, כשכל העיניים עליך, זה לא יוצא. זה לא חוסר יכולת, זה הראש. אימון מנטלי הוא לא "לחשוב חיובי", זה ללמוד להתמודד עם הלחץ ועם המחשבות שתוקפות ברגע המבחן.
לחץ הוא לא האויב. אני מראה איך אלופים פורחים דווקא תחת לחץ, איך נכנסים לאזור שבו הביצוע מקסימלי, ואיך מתכוננים מנטלית לפני הרגע, בתוכו, ואחריו.
לחץ הוא לא האויב
להיכנס לאזור הביצוע המקסימלי
הכנה מנטלית לפני, בזמן ואחרי






